2021-22 BAHAR DÖNEMİ UYGULAMA PROJESİ FİNAL JÜRİSİ İÇİN İSTENENLER

* ÇALIŞMA ALANI TANITIM PAFTASI (Arazi Analizi, Hesaplar, Mahal İsimleri vb.)

* 1/500 VAZİYET PLANI (Çok Katlı Konut Projesi yapan öğrenciler için gereklidir.)

* 1/200 YERLEŞİM PLANI (Kesitleri ile Birlikte)

* 1/50 KAT PLANLARI

* 1/50 KESİTLER (2 ADET)

* 1/50 GÖRÜNÜŞLER (4 ADET)

* 1/50 TEMEL PLANI (Kesitleri ile birlikte)

* 1/50 DÖŞEME KALIP PLANLARI (Kesitleri ile birlikte)

* 1/20 SİSTEM DETAYI (Epür Düzleminde)

* 1/50 ÇATI PLANI VE DETAYLARI

* 1/20 MERDİVEN EVİ (Epür Düzleminde)

* 1/20 ISLAK HACİM (Epür Düzleminde)

* 1/10-1/5 KAPI PENCERE DOĞRAMA (Epür Düzleminde)

* 1/10 NOKTA DETAYLARI (En az 2 ADET)

* 1/50 veya 1/20 STRÜKTÜR MAKETİ / STRÜKTÜR MODELLEMESİ / PERSPEKTİF

 

Sunulacak paftalar, yukarıda belirtilen sıralamaya göre yapılmalıdır ve tek bir PDF dosya olacak şekilde düzenlenmelidir. Paftalar daha önce paylaşılan DWG formatındaki antet içerisinde düzenlenmelidir.

Antet bilgileri ilgili eğitim-öğretim yılı, öğrenci ve yürütücü bilgileriyle güncellenmelidir.

Oluşturulan PDF dosya; “11X-XXX_Öğrenci Adı Soyadı, Final Sınavı” şeklinde isimlendirilmelidir.

Teslimler MS Teams’te her ekip(şube) için oluşturulan “ÖDEV” üzerinden yapılacak olup, e-mail, dosya paylaşımı vb. yöntemlerle iletilen çalışmalar değerlendirmeye alınmayacaktır.

Dosya formatı PDF olmalıdır. DWG vb. formatlarda teslimler değerlendirmeye alınmayacaktır. PDF formatında oluşturulacak dosyaların istenilenlerde belirtilen ölçeklerde olmasına dikkat edilmelidir.

A1 Jüri ve Sergi paftaları basılı olarak teslim alınacaktır. Her öğrencinin 2 adet sert yüzeyli A1 paftayı teslim etmesi gerekmektedir. A1 pafta altlıkları MS Teams üzerinden paylaşılmıştır.

 

PROJE TESLİM TARİHİ: Tüm Şubeler için: 07.06.2022, Salı 09.00-09.25 saatleri arası

BELİRTİLEN SAATİN DIŞINDA TESLİM KABUL EDİLMEYECEKTİR.

Bu içerik 24.05.2022 tarihinde yayınlandı ve toplam 533 kez okundu.